top of page

Čas na seznámení


A H O J !

Jmenujeme se Alžběta a Josef Dolečkovi, ale jeden druhému říkáme Bětuš a Pepi, takže pravděpodobněji tady najdete tato oslovení.

Už delší dobu organizujeme nejrůznější akce, věnujeme se hudbě, tvoříme a dělá nám to radost! A tak jednoho dne přišel čas tuto naši radost přetavit ve svatební a eventové studio Zažehnout.

Je to místo, kde chceme rozvíjet všechny naše dary a dělat s nimi radost druhým. Být jim nablízku v jejich svatební den a pomáhat jim plnit jejich přání a sny. Být při důležitých momentech jejich života. Vytvářet krásu!

Možná to zní jako klišé, ale nám to dává smysl.

Být součástí něčeho krásného, podílet se na tom, přispět k tomu "tím svým", vidět ty úsměvy a jiskřičky v očích!

Takže jedním si můžete být jistí: pokud se rozhodnete svěřit nám svá přání a přizvat nás na chvíli do vašeho života, budeme to dělat moc rádi a s úsměvem!

 

Jsem Pepi, těší mě!

Živit se hudbou - zvučením, hraním a nahráváním je můj dlouholetý sen! A mám obrovskou radost, že se postupně stává realitou.

Mám rád čokoládu a všechno z ní udělané. Mám rád hory a procházky přírodou. Rád se dívám na staré české filmy, mám svůj specifický humor a rozhodně mě potěšíte vychlazeným pivem. Rád poslouchám hudbu a objevuji nové písně. Ty pak doma nadšeně pouštím Bětuš. :)

Každou chvíli mě doma najdete s kytarou v ruce. Rád vymýšlím různé vychytávky a zkouším nové věci, hlavně v hudbě.

A těším se, až se potkáme a seznámíme na živo, ne jen takto virtuálně :).



Jsem Bětuš, těší mě!

Mám ráda léto, sníh, pivoňky a eukalyptus. Ráda se dívám na pohádky, mám pak pocit, že je všechno kouzelné. Ráda zpívám a nejradši si zpívám jen tak, pro sebe, slova, která mě zrovna napadají. (a Pepi se mi při tom směje :) ) Hudba je mou vášní - vnímat ji, poslouchat ji, skládat, hrát - v těch momentech jsem ve svém paralelním světě.

Mám ráda exotické ovoce a letní osvěžující drinky. Ráda vařím a objevuji nové recepty nebo vařím prostě jen tak od oka a z toho, co mi padne do ruk. Obzvlášť od té doby, co jsme se s Pepim stali vegetariány je to výzva, ale mám pocit, že nám chutná o to víc!

Miluju zvířátka, a to obzvlášť ty naše tři kočičí šílence, co máme doma. Ráda chodím do zoo a nejradši mám Lešnou. Jejich japonská zahrada je t o p.

Jsem perfekcionista, ale myslím, že v tom dobrém slova smyslu. Zkrátka mám ráda, když je vše promyšlené zespodu, svrchu, zprava, zleva. Když je vše připravené do nejmenšího detailu.

Miluju ten pocit, kdy mě napadne něco nového a popadne mě nová inspirace. Nebo když se pouštím do nových věcí, nového projektu. Vidět to, jak z malého přání a myšlenky se rodí reálné věci, tvoří se, upravují, znovu tvoří a znovu upravují až přijde ten očekávaný výsledek. Když ho vidím, jsem v bázni.

Mám radost, že můžeme přinášet a tvořit "krásu".


Už delší dobu jsem chtěla začít "podnikat" a o to víc od té doby, co jsme s Pepim manželé. Protože se umíme navzájem motivovat a podržet, když to potřebujeme. Doplňujeme se. Proto mi to dávalo smysl, ale čekali jsme, až přijde ten správný čas. Věnovat se tomu naplno.

A jsem upřímně ráda, že ten čas je tady a opravdu se těším na setkání s vámi. Až budeme tvořit tu krásu společně!

Takže jedním si můžete být jistí: pokud se rozhodnete svěřit nám svá přání a přizvat nás na chvíli do vašeho života, budeme to dělat moc rádi a s úsměvem!

Vaši Bětuš & Pepi Dolečkovi




47 zobrazení0 komentářů
bottom of page